دانلود آهنگ متن آهنگ

دانلود آهنگ متن آهنگ تسکت آهنگ

دانلود آهنگ متن آهنگ

دانلود آهنگ متن آهنگ تسکت آهنگ

متن و دانلود آهنگ افشین آذری شومال یولوندا

دانلود آهنگ افشین آذری شمال یولوندا همراه با متن آهنگ
Afshin Azari  Shumal Yolunda

دانلود آهنگ افشین آذری به نام شمال یولندا

  

متن آهنگ شومال یولوندا :

♫♫♫

نیه بیرن بیره گتدین بو سوال منه عذابدی
کیشی آغلاماز دیللر نینییم حالیم خرابدی
گوز یاشیم گلسه گلیبدی سن کفین ده اول داریخما
من ییخیلسام عیبی یوخدی قیز گوزل قلبیوی سیخما
من پیسیدیم اما ظالم بونو هر یرده دئمزلر
یاخشی اول قوی اوتانیم من پیسه پیسلیخ المزلر

ای کاش سن اولیدین من اولیدیم
ال اله قولون قولومدا بوینونو قوجاخلییدیم گئجلر شمال یولوندا

سن یولو توتوب گئدیرسن دنیانی من آتمیشام لاپ
اله سن چیخیب گدنن سیگاری چوخالتمیشام لاپ

سن او گوردوغون اولوپدو اوزومو بتر داغیتدیم
سنه چوخ باشیم قاریشدی ساچلاریم یامان آغارتدیم
ای کاش سن اولیدین من اولیدیم
ال اله قولون قولومدا بوینونو قوجاخلییدیم گئجلر شمال یولوندا

منبع : سایت دانلود موزیک ترکی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.