دانلود آهنگ متن آهنگ

دانلود آهنگ متن آهنگ تسکت آهنگ

دانلود آهنگ متن آهنگ

دانلود آهنگ متن آهنگ تسکت آهنگ

متن آهنگ سینا درخشنده با تو بارون واسه ی من اتفاق عاشقونست

متن آهنگ سینا درخشنده با تو بارون واسه ی من اتفاق عاشقونست

Text  Music Sina Derakhshande Ba To Baron

 متن اهنگ با تو بارون واسه ی من اتفاق عاشقونست سینا درخشنده

ترانه عاشقانه سینا درخشنده با تو بارون با پخش آنلاین

 • با تو بارون واسه ی من اتفاق عاشقونست •

وقتی بارون میزنه …دم فقط پی نشونست

• با یه حال عاشقونه یزنیم بیرون دوتایی •

نم نم بارون دلم رو پیش تو کرده هوایی

• دوست دارم دیوونم کردی ولی دوست دارم •

واسه خوبیته که بهت حس دارم

من که ماهمو تنها نمیزارم

• دوست دارم دیوونم کردی ولی دوست دارم •

واسه خوبیته که بهت حس دارم

من که ماهمو تنها نمیزارم

دانلود اهنگ با تو بارون واسه ی من اتفاق عاشقونست
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.