دانلود آهنگ متن آهنگ

دانلود آهنگ متن آهنگ تسکت آهنگ

دانلود آهنگ متن آهنگ

دانلود آهنگ متن آهنگ تسکت آهنگ

متن آهنگ بغض احسان خواجه امیری

متن آهنگ بغض احسان خواجه امیری
Lyrics Music Ehsan Khajeh Amiri Boghz

متن آهنگ بغض احسان خواجه امیری

ترانه و شعر آهنگ بغض احسان خواجه امیری
دست منو بگیر حالم جهنمه از حسه هر شبم هر چی بگم کمه
بغضم غرورمو یاری نمیکنه این گریه ها برام کاری نمیکنه
هر شب دلم دریایه آتیشه از این بدتر مگه میشه
حاله هیشکی تو دنیا بدتر از حاله من نیست
دردی رو زمین بدتر از همین درد تنها شدن نیست
تکست آهنگ بغض احسان خواجه امیری
تو که تو همیشه ی خاطره هامی تو که چه نباشیو باشی باهامی
همه ی وجود من آرومه با تو واسه یه لحظه عذابمو کم کن
اگه هنوزم عاشقمی کمکم کن نمیگیره هیچ کسی تو قلبم جاتو
هر شب دلم دریایه آتیشه از این بدتر مگه میشه
حاله هیشکی تو دنیا بدتر از حاله من نیست
دردی رو زمین بدتر از همین درد تنها شدن نیست

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.